1. BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH
Uczestnik/Uczestniczka Projektu zakłada konto w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) i tworzy profil Użytkownika.
2. WYBÓR I AKCEPTACJA USŁUG ROZWOJOWYCH
Po zakończeniu Doradztwa zawodowego, w terminie 7 dni kalendarzowych, Uczestnik/Uczestniczka Projektu wybiera w BUR odpowiednią Usługę Rozwojową lub Usługi Rozwojowe zgodne z rekomendacjami Doradcy zawodowego i wgrywa Kartę Usługi lub Karty Usług do systemu ESSW.
Operator weryfikuje Kartę Usługi pod względem:
- merytorycznym i finansowym,
- zgodności z Regulaminem BUR,
- racjonalności ceny w odniesieniu do porównywarki BUR.
Po akceptacji Karty Usługi Operator przesyła uczestnikowi Umowę wsparcia wraz z Listą usług rozwojowych, którą należy:
- podpisać (papierowo lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
- odesłać w terminie 7 dni kalendarzowych.
Po podpisaniu Umowy wsparcia Operator przydziela Uczestnikowi/Uczestniczce Projektu indywidualny numer ID wsparcia, który jest niezbędny do zapisania się na wybraną Usługę Rozwojową w BUR.
Zapisanie się na Usługę Rozwojową bez użycia numeru ID wsparcia skutkuje brakiem możliwości rozliczenia i refundacji kosztów.
3. REFUNDACJA
Po zakończeniu realizacji Usługi Rozwojowej, w terminie nie późniejszym niż 30 dni kalendarzowych od dnia jej zakończenia, Uczestnik/Uczestniczka Projektu za pośrednictwem systemu ESSW przekłada do Operatora komplet dokumentów niezbędnych do jej rozliczenia:
- Wniosek o rozliczenie Usługi Rozwojowej (Załącznik nr 6 do Regulaminu),
- Dokumentacja księgowa (faktura zaliczkowa i końcowa z numerem ID wsparcia),
- Potwierdzenie dokonania wpłaty wkładu własnego,
- Ankieta oceniająca Usługę Rozwojową z BUR,
- Lista obecności lub Raport logowań (w przypadku formy zdalnej),
- Zaświadczenie o ukończeniu Usługi Rozwojowej.
Operator weryfikuje dokumenty pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym.
Po pozytywnej weryfikacji Operator dokonuje refundacji kosztów Usługi Rozwojowej bezpośrednio na rachunek bankowy Dostawcy usługi w terminie do 10 dni roboczych.



