1. BAZA USŁUG ROZWOJOWYCH

Uczestnik/Uczestniczka Projektu zakłada konto w Bazie Usług Rozwojowych (BUR) i tworzy profil Użytkownika.

2. WYBÓR I AKCEPTACJA USŁUG ROZWOJOWYCH

Po zakończeniu Doradztwa zawodowego, w terminie 7 dni kalendarzowych, Uczestnik/Uczestniczka Projektu wybiera w BUR odpowiednią Usługę Rozwojową lub Usługi Rozwojowe zgodne z rekomendacjami Doradcy zawodowego i wgrywa Kartę Usługi lub Karty Usług do systemu ESSW.

Operator weryfikuje Kartę Usługi pod względem:

  • merytorycznym i finansowym,
  • zgodności z Regulaminem BUR,
  • racjonalności ceny w odniesieniu do porównywarki BUR.

Po akceptacji Karty Usługi Operator przesyła uczestnikowi Umowę wsparcia wraz z Listą usług rozwojowych, którą należy:

  • podpisać (papierowo lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym),
  • odesłać w terminie 7 dni kalendarzowych.

Po podpisaniu Umowy wsparcia Operator przydziela Uczestnikowi/Uczestniczce Projektu indywidualny numer ID wsparcia, który jest niezbędny do zapisania się na wybraną Usługę Rozwojową w BUR.

Zapisanie się na Usługę Rozwojową bez użycia numeru ID wsparcia skutkuje brakiem możliwości rozliczenia i refundacji kosztów.

3. REFUNDACJA

Po zakończeniu realizacji Usługi Rozwojowej, w terminie nie późniejszym niż 30 dni kalendarzowych od dnia jej zakończenia, Uczestnik/Uczestniczka Projektu za pośrednictwem systemu ESSW przekłada do Operatora komplet dokumentów niezbędnych do jej rozliczenia:

  • Wniosek o rozliczenie Usługi Rozwojowej (Załącznik nr 6 do Regulaminu),
  • Dokumentacja księgowa (faktura zaliczkowa i końcowa z numerem ID wsparcia),
  • Potwierdzenie dokonania wpłaty wkładu własnego,
  • Ankieta oceniająca Usługę Rozwojową z BUR,
  • Lista obecności lub Raport logowań (w przypadku formy zdalnej),
  • Zaświadczenie o ukończeniu Usługi Rozwojowej.

Operator weryfikuje dokumenty pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym.

Po pozytywnej weryfikacji Operator dokonuje refundacji kosztów Usługi Rozwojowej bezpośrednio na rachunek bankowy Dostawcy usługi w terminie do 10 dni roboczych.